מאמרים

מכללות ללימוד שיווק - חלק שני

מה לומדים במסלולי שיווק במכללות השונות? ובכן, על פי רוב, הדגש בלימודי השיווק הוא על תורות השיווק המקובלות, אותן הגו אישים שונים בעיקר במהלך מאה וחמישים השנים האחרונות. נלמדות שיטות שיווק שונות, כל אחת על יתרונותיה וחסרונותיה, ומובאות דוגמאות רבות להצלחת או כישלון השיווק במקרים ספציפיים. שיווק היא תורה המתבססת בסופו של דבר על הפסיכולוגיה של הצרכן הממוצע, וכיצד ניתן לגרום לו לקנות את המוצר אותו אנו משווקים.

בנוסף, נדרשים בדרך כלל התלמידים גם להכין עבודות כלשהן, הכוללות בדרך כלל הכנת קמפיין שיווקי כזה או אחר למוצר כלשהו.

עבור מי שמעוניין להיכנס לעולם השיווק וחושב כי תחום זה מתאים עבורו, מומלץ ביותר לנסות לימודי שיווק באחת המכללות השונות העוסקות בכך. לימודי תחום זה מקיפים ומקנים לסטודנט את הכלים המתאימים לעסוק בתחום לאחר סיום הלימודים, וגם במהלכן. עבור מי שנושא זה מעניין אותו יש הרבה מה ללמוד, ובלימודי שיווק תלמדו זאת מפי מיטב העוסקים בתחום כמרצי החוג או כמרצים אורחים.

חזרה לחלק ראשון